Category: Szkolenia

Telefon a savoir vivre, cz. 2

Wykonywanie rozmów prywatnych przez telefon w godzinach pracy należy ograniczyć do niezbędnego minimum. Oczywiście w trakcie wykonywania obowiązków służbowych będą zdarzały się sytuacje, kiedy kontakt

Jak wręczać wizytówki cz. 5

Wymiana wizytówek to bardzo często ważny element spotkań biznesowych. Obecnie posiadaniem wizytówek służbowych może się pochwalić niemal każdy pracownik korporacji, a nierzadko także mniejszych firm. Co jednak zrobić, kiedy

Szkolenie na miarę czasów

Dziś klient wymaga coraz więcej – i dotyczy to wszystkich towarów oraz usług. Również zaplecze dydaktyczne dla szkoleń musi stać na wysokim poziomie, także w mieście średniej wielkości

Savoir vivre – zachowanie w biurze, cz. 2

Bardzo dobrym pomysłem pogodzenia konieczności spożycia posiłku przy biurku w pracy z tym, by nie być uciążliwym dla innych współpracowników, jest wyznaczenie określonej pory,

Jak wręczać wizytówki cz. 2

Kwestią budzącą duże wątpliwości jest to, kiedy należy podać naszą wizytówkę. Większość osób robi to na koniec spotkania. Zwyczaj ten przyjął się już na tyle, że większość